Skip to main content

Κειμενογράφηση ιστοσελίδων Μέρος 1

8 χρυσοί κανόνες για μοναδικό περιεχόμενο!

Τα καλογραμμένα κείμενα για ιστοσελίδες είναι το μυστικό για να κρατήσουμε το ενδιαφέρον των αναγνωστών. Τα κείμενα με λέξεις κλειδιά είναι ο τρόπος να βελτιστοποιήσουμε το website μας στις μηχανές αναζήτησης και να είμαστε η απάντηση σε ότι αναζητούν. 

Γράψτε για το κοινό σας

Ίσως ακούγεται απλό, αλλά σίγουρα δεν είναι. Για να γράψεις για το κοινό σου, πρέπει πρώτα να το γνωρίζεις. Μη γράφετε μόνο για τους πελάτες που ήδη έχετε αλλά για τον ιδανικό πελάτη που επιθυμείτε. Που μένει; Ποια είναι η ηλικία του, το επάγγελμά του, είναι άντρας ή γυναίκα; Πόσα χρήματα βγάζει το μήνα, σε ποια κοινωνικά δίκτυα τον βρίσκουμε; Τι πληροφορίες χρειάζεται; Ποια προβλήματά του μπορούμε να λύσουμε; Όλες αυτές και άλλες πολλές ερωτήσεις πρέπει να απαντηθούν πριν ακουμπήσουμε τα χέρια μας στο πληκτρολόγιο και αρχίσουμε να γράφουμε. 

Έχοντας στο μυαλό μας τον ιδανικό μας πελάτη, μπορούμε να γράψουμε περιεχόμενο σχετικό με αυτόν, που να δίνει αξία. Έτσι θα τραβήξουμε την προσοχή του, την αφοσίωσή του και θα μπορέσουμε να τον ωθήσουμε να κάνει τις ενέργειες που θέλουμε. Αυτό φυσικά χρειάζεται χρόνο και σωστή προσέγγιση σε διαφορετικά κανάλια προώθησης.

Πρώτα τα σημαντικά

Οι αναγνώστες έχουν πολύ μικρό attention span, δηλαδή συγκεντρώνουν την προσοχή τους για πολύ μικρό χρονικό διάστημα και αυτό σημαίνει ότι έχετε λίγα δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή τους με τα κείμενα της ιστοσελίδας σας. Δομήστε λοιπόν το περιεχόμενό σας με προσοχή. Τα πιο σημαντικά μηνύματα, αυτά που τους ενδιαφέρουν πρέπει να βρίσκονται στην κορυφή της σελίδας και να συνοδεύονται με call to action κουμπιά ώστε να μπορούν να προβούν στην ενέργεια που επιθυμείτε. 

Στη συνέχεια αναλύστε περισσότερο τις πληροφορίες και στο τέλος μπορείτε να αναφέρετε λεπτομέρειες. Οι εικόνες μπορούν να συμβάλλουν στην ενίσχυση της προσοχής των χρηστών και είναι μέρος της εμπειρίας που τους δίνετε. Οι αναγνώστες πάντα προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες δικές σας, της επιχείρησής σας ή των προϊόντων σας κα όχι αγορασμένες από τράπεζες φωτογραφιών. 

Γράψτε απλά

Οι μικρές και απλές προτάσεις είναι το μυστικό της επιτυχίας. Μη προσπαθείτε να αναλύσετε πολλές πληροφορίες σε μία πρόταση. Έτσι, το περιεχόμενό σας θα είναι ξεκάθαρο και θα προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό. Εστιαστείτε στη χρήση ουσιαστικών και ρημάτων και χρησιμοποιείστε τα επίθετα με φειδώ.

Προτιμήστε τις απλές λέξεις γιατί απλά λειτουργούν καλύτερα στο σύγχρονο online περιβάλλον και μη ξεχνάτε ποτέ να ξαναδιαβάζετε το κείμενό σας και να διορθώνετε συντακτικά και ορθογραφικά λάθη.